Vortex Logistics
Intern beginnen = extern winnen. Een term die, hoe cliché ook, erg belangrijk voor ons is. Want wij geloven hier heilig in. En proberen dat ook altijd bij onze relaties over te brengen.
Bij Vortex Logistics weten ze als geen ander, dat het intern moet kloppen, voordat je extern echte stappen kan zetten. Daarom gingen wij een klanttevredenheidsonderzoek doen. Niet alleen om de klant te horen, maar ook om alle werknemers in te laten zien wat de effecten zijn van hun dagelijkse werkzaamheden. Taken die als heel normaal gezien worden, kunnen een groot effect hebben voor de klant. In positieve, maar ook zeker in negatieve zin.
Door met de neus op de feiten gedrukt te worden, kunnen we vervolgens ook nog beter aantonen of de kernwaarden wel kloppen met de dagelijkse gang van zaken. Ben je inderdaad klantgericht? Of staat dat alleen op een briefje? En hoe kunnen we in de toekomst nog sneller inzien of een kandidaat past bij het team? Door te meten. En door intern te beginnen.
Dan komt de rest vanzelf.